Australische nummers.... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ilse - WaarBenJij.nu Australische nummers.... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ilse - WaarBenJij.nu

Australische nummers....

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

10 Juli 2010 | Australië, Sydney

Hellooo!

Snelle update, want....
Hier onze Australische nummers:

Ilse: +61447115927
Stijn: +61447115664

Verder zijn een paar dingen nog wennen:
-Links rijden.
-Oversteken met verkeer dat aan de linkerkant rijdt.
-Straks zelfs in een auto rijden waarbij je aan de rechterkant voorin zit.
-Geld. De grootste munten zijn het minst waard. Dus muntjes waarvan je denkt dat het 10 cent is zijn dus 2 dollar waard.
-Sommige accenten zijn bijna niet te verstaan
-De meeste mensen hebben Europese afkomst. Bijna direct dan. Dus: ouders, grootouders etc.

Maandag gaan we een weekje kamperen en daarna trekken we in, in het Port Douglas Motel. Ik heb de baan gekregen. Ik ga de cleaning en reception aansturen voor 48 uur in de week. Dat gaat goed verdienen. Er wordt geld ingehouden op me salaris, zodat ik daar ook kan logeren. Stijn ook, als ie 10 uur in de week wat mannenklusjes doet..

That's it for now!
Heb me vorige blog wat aangepast.. Staat wat meer bij!

Liefs

• 10 Juli 2010 - 09:11

Mama:

Leuk voor jullie,maar het wordt een echte werkvakantie!! 48 uur is hier 6 werkdagen. xxx

• 10 Juli 2010 - 15:08

Jessica:

Hee Ilse (en Stijn),

Ik zag op hyves je bericht staan over je reis, klinkt goed allemaal zeg (ook Cuba)!
    Gaat het verder ook goed met je? Wat studeer je nu eigenlijk?

Liefs, Jessica (die van antropologie ;))

• 12 Juli 2010 - 08:52

Padre:

Hoi
    Ik heb jullie nummers opgeslagen en zal daar op bellen als ik jullie bel. Verder werk ze het zal niet meevallen 48 uur per week dat zijn hier 6 dagen per week.
    Ik hop dat je nog wel tijd overhoud voor andere dingen.
    Verder werkt je broer ook nog bij ons!!!!
    Fijne vakantie nog

greetings Padre

• 12 Juli 2010 - 12:16

Iris:

Hey ils, leuk dat je al werk heb, wanneer begin je? Het strand van de fotos lijkt precies op het strand van costa rica, toevallig haha. Beetje mooi weer daar? Hier vandaag regen :(. Nou veel plezier! xxx