Laatste dagen en weer thuis - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ilse - WaarBenJij.nu Laatste dagen en weer thuis - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ilse - WaarBenJij.nu

Laatste dagen en weer thuis

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

10 Augustus 2010 | Nederland, Breda

Hallo allemaal!

We zijn weer thuis! Hoewel, alleen ik (Ilse) eigenlijk...
Stijn zit op dit moment met zijn broer en diens vriendin in Italie..

De laatste dagen waren erg leuk. We zijn 4 augustus met het gratis busje van Dougies naar Cairns gebracht en hebben we daar een dagje doorgebracht. We zaten recht aan zee en het was gelukkig een mooie 'winter'dag... Veel zon en warm..
Om half 4 's nachts moesten we op om naar het vliegveld te vertrekken om naar Sydney te gaan. Onze vlucht ging namelijk al om 6 uur in de ochtend. Na 2 uur landden we in Brisbane waar we meteen door konden naar de gate voor Sydney. Daar kwamen na een uurtje weer aan.
Toen met veel gesjouw naar de trein gegaan en bij het hotel aangekomen. We zaten in het Park Regis in het centrum van Sydney. Een mooi 4 sterrenhotel en op loopafstand van de haven en het Opera House.
We zijn eerst een paar uurtjes op bed geploft en daarna met de lift naar de 45e verdieping gegaan van het hotel.Zelf zaten we op de 9e. Daar had je namelijk een mooi uitzicht over de stad. Daarna naar de haven gelopen.
De volgende en laatste dag zijn we met een hop on & hop off bus door Sydney gereden. Zodat we in korte tijd toch nog wat konden zien. Wat echt verdomd koud was. Ik had geen jas bij me, alleen een dikke trui die ik had gekocht in Port Douglas. Het was 15 graden en zon, maar er stond een nare frisse herfstwind. Het viel gelukkig nog mee dat het niet te koud was in Sydney. Het is hartje winter daar.

Zaterdagochtend werden we opgehaald om naar het vliegveld te gaan voor onze vlucht naar huis. Het was die ochtend 7 graden! En dat in midden augustus haha.
Na 9 uur kwamen we aan in Hong Kong. Daar moesten we 7 uur wachten op onze vlucht naar Amsterdam. Die duurde weer 11,5 uur. Zondagochtend waren we eindelijk weer thuis.
Stijn vertrok maandagochtend alweer. Op zijn verjaardag...
Ik ga zelf gelukkig donderdag nog een weekje naar Spanje. Heel veel zin in!

Dit was ons Australie avontuur. Bedankt voor het volgen!