2 weken hier - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Ilse - WaarBenJij.nu 2 weken hier - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Ilse - WaarBenJij.nu

2 weken hier

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

12 Mei 2011 | Spanje, Malgrat de Mar

Hola a todos!

Ik zit hier alweer 2 weken. Aan de ene kant vliegt het voorbij en aan de andere kant ook weer niet.
Volgende week wordt het wat rustiger na de meivakantie en dan gaan we weer een excursie doen. Namelijk: de jeepsafari. Erg veel zin in.
Mijn werkzaamheden gaan steeds beter en daarom voel ik me hier ook steeds beter. Het is hier lekker weer inmiddels en hopelijk blijft het dat ook. Nog steeds wel een beetje een frisse wind, maar ideaal om in te werken.

Dinsdag zijn we naar Malgrat verhuisd, dus zitten we ook dichter bij onze hotels. Ons appartement bevalt erg goed!
Vanavond gaan we dus ook een rondje doen hier om de horeca beter te leren kennen, want je hebt elkaar nodig natuurlijk.

Ik heb inmiddels een postadres:

Ilse T.
Tropic Park
Apart. F41
Passeig Maritim, 68
08380 Malgrat de Mar
(Barcelona - Spain)

Dus iedereen die me wilt schrijven of een kaart wilt sturen of wat dan ook! Please do! Lijkt me erg leuk!

Verder heb ik nog weinig nieuws te vertellen :)

Liefss

  • 12 Mei 2011 - 19:13

    Ineke:

    fijn dat alles goed gaat! Het weer is gelukkig ook beter.Veel succes met je werk!

    XXX Mama

  • 12 Mei 2011 - 19:50

    Henny:

    hoi ilse
    eerst wat rust in de tent en dan vol goede moet verder gr henny

  • 14 Mei 2011 - 08:56

    Monique Salomons:

    Fijn dat steeds beter gaat lieverd! Zal je gauw schrijven :)!!!!

    xxx

  • 14 Mei 2011 - 10:00

    Isabella:

    in dat hotel ben ik twee keer geweest tropicparc was erg goed toen maar dat is al 20 j geleden hihihi

  • 14 Mei 2011 - 20:58

    Vera:

    Hee Ilse!
    Mooi om te horen dat het goed gaat :) Veel plezier met werken (en feesten natuurlijk haha)
    Liefs Vera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Malgrat de Mar

Stage

4,5 maand Costa Brava voor Sunweb!

Recente Reisverslagen:

08 September 2011

Einde stage

30 Juli 2011

Long time no write

05 Juni 2011

Nieuwe taken

21 Mei 2011

De tijd vliegt

12 Mei 2011

2 weken hier
Ilse

Actief sinds 21 Jan. 2010
Verslag gelezen: 486
Totaal aantal bezoekers 21604

Voorgaande reizen:

27 April 2011 - 13 September 2011

Stage

04 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Working Holiday

23 Mei 2010 - 14 Juni 2010

Cuba

Landen bezocht: