Dagelijkse bezigheden - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Ilse - WaarBenJij.nu Dagelijkse bezigheden - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Ilse - WaarBenJij.nu

Dagelijkse bezigheden

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

07 Mei 2011 | Spanje, Lloret de Mar

Hola guapo's en guapa's!

Ik heb weer eens tijd om te schrijven.
Ik ben er nu inmiddels 1,5 week en het wordt wel steeds leuker gelukkig.
Maar zoals nu, verveel ik me toch. Me roomie is op transfer en mijn transfer was vanmorgen vroeg. Dus ik heb vandaag even door Lloret gestruind in me eentje. Het is vandaag weer eens slecht weer na een hoop dagen mooi weer. Het is regenachtig en grijs en maar 20 graden.
Gisteren was het bijvoorbeeld zonnig en 26 graden. Heerlijk.
In Nederland is het nu ook retewarm hoorde ik?

Deze week hebben we wat excursies meegedaan. Zoals de binnenland excursie. Gingen we eerst de berg op door de bossen naar een top met mooi uitzicht. Daarna naar een middeleeuws dorpje waar 365 mensen wonen. Zo romantisch ook. Er ligt 1 hotelletje. Zeker een aanrader om heen te gaan.
En natuurlijk nog Peratallada. Waar ik elk jaar al kom. Nu zag ik het eens overdag. Heel leuk.
Gisteren hebben we de Catamaran Cruise gedaan.. Was echt heel relaxed en leuk. Mooi uitzicht langs de kust ook...
Ik wil hier later echt wel een huis. Aan de Brava dan :P

Het scooter rijden gaat ook steeds beter. Ik ben gisteren naar Blanes gereden met mijn roomie en zelf daarna doorgereden naar Malgrat de Mar. Was echt trots op mezelf. Daarna ook terug naar Blanes en samen met me roomie weer naar Lloret de Mar.
Het uitgaan is hier ook wel leuk. Erg gezellig en niet te druk nog.

Maandag verhuizen we naar Malgrat de Mar en dan zit ik dichterbij mijn hotels en gasten. En dan kan ik eindelijk mijn kleding uitpakken en settelen. :)
Malgrat de Mar is niet zo overdreven groot dus dat is wel fijn! We krijgen een fiets en 2 scooters...

En 17 juni komen mijn vader en Stijn! Nog 6 weken.. ennnn opa ook!!!! :D Haaa

Dit was het weer voor nu...
Tot snel!
En al wie langs wil komen, komt maar :D

  • 07 Mei 2011 - 16:45

    Astrid:

    Haha klinkt goed, wil ook wel komen. Zit er alleen helaas echt niet in :(

  • 07 Mei 2011 - 17:27

    Tanja:

    Geniet er van!

  • 07 Mei 2011 - 18:18

    Ma:

    Ja je raakt nu aardig ingewerkt.Fijn hoor.Jammer van het weer maar dat komt ook wel goed.Nu heb je weer iets om naar uit te kijken.....17 juni!!
    XXX Mama

  • 07 Mei 2011 - 18:54

    Henny:

    fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt gr henny en emerence

  • 07 Mei 2011 - 19:37

    Cherryl:

    Bel me voortaan eens als je je verveeld! :P
    xxx

  • 08 Mei 2011 - 08:09

    Shelley:

    Waauw ik krijg een beetje heimwee naar de Costa Brava! Vooral naar die lieve kleine dorpjes en die bomen die zo lekker ruiken!

  • 08 Mei 2011 - 18:53

    :

    Leuk!! Jammer van het weer, ik ben juist blij als het hier kut weer is want anders is het te heet hehe :P

  • 09 Mei 2011 - 08:23

    Steph:

    Ik ben blij dat je het naar je zin hebt! Het is hier idd warm geweest, maar vandaag heeft het alweer geregent dusja.. :P
    Veel plezier nog, maar ik blijf je reisverslagen volgen en we zullen vast ook nog wel mailen ofzo :)
    xx

  • 11 Mei 2011 - 13:09

    Sabine:

    Ey Ilse!

    gelukkig dat het al beter bevalt;) voor mij klinkt het goed hoor! heb gister mijn vakantie geboekt, ga dit jaar naar Griekenland dus kom niet langs;)
    Nog veel plezier daar!

    x

  • 06 Juli 2015 - 15:29

    Klaas Hendrick :

    ik ga morgen op vakantie heb er zin in!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Lloret de Mar

Stage

4,5 maand Costa Brava voor Sunweb!

Recente Reisverslagen:

08 September 2011

Einde stage

30 Juli 2011

Long time no write

05 Juni 2011

Nieuwe taken

21 Mei 2011

De tijd vliegt

12 Mei 2011

2 weken hier
Ilse

Actief sinds 21 Jan. 2010
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 21612

Voorgaande reizen:

27 April 2011 - 13 September 2011

Stage

04 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Working Holiday

23 Mei 2010 - 14 Juni 2010

Cuba

Landen bezocht: