Eerste dagen - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Ilse - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Ilse - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

30 April 2011 | Spanje, Lloret de Mar

Hallo allemaal,

Heb eindelijk een keertje tijd om te schrijven.
Ben elke dag al best wel druk geweest, dus heb ik weinig van me laten horen.
Je kan me trouwens altijd mailen of me spaanse nr toevoegen voor whatsapp. Ik heb een abonnement met internet dus ik kan altijd even kijken. Mijn apps doen het niet. Dus geen msn en BBM tot mijn beschikking :(
Me nummer is trouwens gewijzigd. Het is nu +34697786401... Skype kan ook: Ilsert89

De eerste dag zijn we naar Blanes gegaan om het te verkennen. Meteen met de scooter. En ik had nog nooit scooter gereden, dus dat was best even slikken. Was even wennen met optrekken enzo, maar ben wel meteen alleen gereden (wel achter de rest aan).
Vrijdag hebben we foto's gemaakt van het team in de kleding en hebben we een excursie naar Barcelona gedaan. Nou Camp, fonteinen en vrije tijd. Was erg leuk om te doen!

Vandaag mijn eerste transfer gehad (wel met hulp nog). Was meteen midden in de nacht en nu heb ik even tijd voor mezelf tot half 8, want dan is er weer een transfer.

Dit is eigenlijk in een notendop wat ik tot nu toe heb gedaan.
Lijkt niet zo, maar het is best druk geweest en ik heb het gevoel dat ik hier al 2 weken ben haha.

Liefs,

Ilse

• 30 April 2011 - 15:45

Mams:

Lieve Ilse,wat goed van je zo op de scooter naar Blanes.tja die transfertijden is wel even slikken!! Maar zo gaat het nu eenmaal in dat wereldje.Maar lekker al naar Barcelona geweest.Geniet van je tijd in Spanje en tot krabbels en bels!!

XXXXXXXXXXXXXXX

• 30 April 2011 - 19:21

Shelley:

Ilse! Veel plezier en succes in Spanje! Misschien kom ik je nog wel opzoeken als ik nog een lastminute'tje Spanje boek :D

• 01 Mei 2011 - 09:40

Stijn:

Goed bezig daar :)

xxxx

• 03 Mei 2011 - 20:38

Merijn:

Hey Ilse,

Veel succes en plezier met je stage/werk. Lijkt me zwaar werk, maar je doet er ongetwijfeld veel ervaring op. Altijd meegenomen.
    Ik ben benieuwd naar je volgende verslagen :)