Nieuwe taken - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Ilse - WaarBenJij.nu Nieuwe taken - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Ilse - WaarBenJij.nu

Nieuwe taken

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

05 Juni 2011 | Spanje, Malgrat de Mar

Hola a todos!
Het is echt slecht weer hier. Het valt er met bakken uit en dat is niet fijn werken, aangezien ik nog wat dingetjes moet doen vandaag. Gelukkig wordt het steeds beter. Het heeft gisteravond echt geknalt met het weer. We hadden zware onweer.
Echt leuk trouwens dat ik nog steeds post ontvang :D Elke keer weer leuk om daar binnen te lopen, mijn post te vragen en mezelf af te vragen van wie ik nu weer iets heb ontvangen :)

Het is nu echt heel druk. Mede door de eindexamens. We hebben nu heel veel jongeren die we ook pakketten verkopen met kroegentochten, lloret by night en ook voor vanavond: totally summer kick off party met de partysquad. Deze wordt gehouden in disco QK. En dat is echt naast de deur.
Iedereen van de reisleiding gaat ook mee. We hebben er echt veel zin in!
Er komen ook echt veel jonge gasten.

Aangezien de reisleiding voor de jongeren er nog niet is in Malgrat en Calella, mogen wij zelf kroegentochten lopen en ook meelopen met Lloret by night. Daar zit ook nog een hele organisatie achter. In het lopen van de ene naar de andere kroeg/disco.
Het is allemaal nieuw, maar wel heel leuk. En je leert er een hele hoop nieuwe dingen bij. Je gaat met heel veel verschillende mensen om.

Voor de rest gaat het allemaal zijn gangetje. Same old things.
En over 12 dagen zijn papa, opa en Stijn er alweer. De tijd vliegt enorm.

Liefs

• 05 Juni 2011 - 15:38

Mama:

Hoi Ilse,boek voor mij maar zo,n kroegentocht!! ;-)
    XXX

• 05 Juni 2011 - 17:55

Tanja:

Klinkt leuk joh! Zou wel langs willen komen:P xx

• 05 Juni 2011 - 18:00

Stijn:

De bewolking heeft hier vanaf vandaag ook toegeslagen, dat is misschien een schrale troost ;)

Tot snel

xx

• 07 Juni 2011 - 11:43

Virginie:

Hee ilse,
    Fijn dat het allemasl zogoed bevalt! Ja post is altijd leuk he! Geniet mssr lekker van je ervaring want je zal er nog lang op terugkijken!
    Veel plezier met je bezoek! Groetjes virginie

• 13 Juni 2011 - 17:18

Monique Salomons:

Je hoeft nog maar een paar daagjes te wachten lieverd :)!!!
    Fijn dat het allemaal goed gaat daar <3

Liefs!