De tijd vliegt - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Ilse - WaarBenJij.nu De tijd vliegt - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Ilse - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

21 Mei 2011 | Spanje, Malgrat de Mar

Hola!

Ik zit hier al bijna weer een maand! De tijd vliegt. Het ene moment doe je een transfer en het volgende moment ben je alweer aan het voorbereiden voor de volgende. Op deze manier gaat een week heel hard! En nu is het nog best rustig.
Daarom hebben we donderdag een halve dag een jeepsafari kunnen doen! Dit was heel gaaf. We reden door Lloret de Mar en ineens gingen we een heuveltje op en zaten we in de bush bush. Dat was zo mooi! Niemand had verwacht dat er achter Lloret (en de kust uberhaupt) zulke mooie natuur schuil ging.
Je hoorde er ook niks en er was ook niks anders dan natuur. Met de jeep reden we ook heel steil en over hobbels. Dat was ook wel mooi.

Gisteren ben ik op het scootertje alleen Malgrat de Mar en St. Susanna eens goed gaan verkennen. Alle hotels wist ik al wel te vinden, maar kleine dingen als speeltuinen nog niet.
Het was eindelijk warm genoeg om zonder jas op de scooter te zitten. Het blijft mooi weer met heel af en toe wat regen. Maar dat is dan vooral in de avond of nacht.

Vandaag komt ook de GoGo en X-travel reisleiding aan. Met hen gaan we ook te maken krijgen. We zijn benieuwd!

Liefs

• 21 Mei 2011 - 10:26

Mama:

Hoi Ilse,zo te lezen heb je het goed naar je zin! Fijn hoor.Hier gaat ook alles z,n gangetje en vanavond gaan we naar opa zijn verjaardag.
    XXX Mama

• 21 Mei 2011 - 14:03

Iris:

Ja jij ook bijna een maand alweer, ik ben de 21e aangekomen :). Het gaat toch best snel he!

Heb je veel arrivals? hier ist echt rustigg xx

• 21 Mei 2011 - 14:17

Vera:

Leuk leuk! Jeepsafari is vet he :) En leuk zo zelf op scootertje verkennen! Veel plezier :D x

• 22 Mei 2011 - 11:26

Pa:

Nou ik vind het fijn dat je het naar je zin hebt.
    Nog een paar weken en dan komen we eens kijken wat je daar allemaal doet.
    Nu rij je op een scotter, thuis heb je dat nooit gedaan, kijk je wel uit!!!!

veel plezier nog.

Pa